Tuesday, January 17, 2012

Kerinduan Umat Islam



as-salam..
Sesungguhnya umat sangat merindui akan tibanya masa bagi pemerintahan Arab dan Islam untuk mempamerkan sikap jelas dan menggalas tanggungjawabnya menghadapi penghinaan terhadap tempat-tempat suci Islam. Umat Islam merindui jiwa-jiwa yang kembali pada Allah dan menghadapi segala serangan dengan bersatu atas nama tentera Allah s.w.t. Umat sudah terlalu menderita, umat merindui kita dan generasi anak muda menjadi generasi rabbani dan bertakwa. Dipersiapkan juga dengan jiwa berilmu, berpendidikan, menguasai ekonomi dan mahir strategi ketenteraan. Bebaskan sekolah-sekolah generasi kita daripada pengaruh Amerika dan Yahudi. Kerahkan segala usaha dan tenaga mencetak para pemimpin yang jujur dan berakhlak bak Al-Quran yang berjalan untuk mengembalikan kemuliaan Islam yang dinodai.
Bangkitlah wahai diriku dan seluruh generasiku. Sedarlah, Palestin itu adalah tanah para Nabi. Tanah suci itu adalah wakaf bagi semua generasi kaum muslimin. Di atasnya tertegak Masjid Al-Aqsa yang mulia. Allah telah mewariskan tanah ini dengan keberkatan untuk orang Islam. Jangan biarkan tangan-tangan jijik dan kotor Amerika, Zionis menodainya. IA MILIK KITA!!!

P/s: Buck ambil sedikit antara petikan dari kata-kata Prof. Ulung Dato Dr Shamsul Amri "Jangan kita lupa, disebalik yang berlaku(konspirasi) itu pastinya didalangi oleh Yahudi dalam usaha mereka menghancurkan Islam.."


No comments:

Post a Comment